Besällt från sel-shoppen nurå :D

Hej! 
Nu har jag o farsan skickat en beställning till sel-shoppen. Jag beställde 3 bröstselar och 1 h-sele, Sedan hade jag en rabattkod också som gör att jag får en svart bröstsele gratis :9 Är så lycklig nu och längtar efter det :)
 
God jul på er önskar Moppie med djur! 
 
Sedan är det ju JULAFTON idag och säger nu vad jag köpt till mina små djur, har dock inga bilder då jag glömde fota men det finns godis och leksaker kvar hoppas jag ;) 

Köpte:

Torkad Persilija

Kroketter röda/gröna

Fröpinnar/Fröstänger( Vet socker med det är ju Julafton ;) )

Atlas 10

2 kattbollar med pingla i

3 matskålar

Rollis Party

Karda orange/grön 

Rosa akitaskål( Han har redan fått den :) )

130 cm lång tunnel

En höboll till ;)

Egenblandad godis/pellets (  Enbart som godis då ) 

Någon morot var

 

Till:

Bamse, Kanin, Hane

Pepsi, Kanin, Hona

Svarta Madame, Marsvin, Hona

Smulan, Marsvin, Hona

GOD JUL på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback