STOR Haul

Hej! Idag var jag och köpte massa grejjor till Brumma och Pepsi :)
 
Allt jag handlade :)
 
 Tunnel ~ Köpte på en tunnel ÖoB för 49:- ( REA Ord-pris 99:-). Tunneln är prasslig och har storleken LxH 90x25. Den är i färgen blå/gul och kan packas ner i en smart påse som sitter fast på tunneln ( Första bilden )
 
 
 
 
Denna lilla julburk köpe jag på röda korset här i stan, Den kostade 3:- och ska ha kaningodis i den tänkte jag, Den är jättesöt och bra :)
 
 
Köpte en höhäck på Djur&Natur, för 20:- (REA Ord-pris 39:-). Den är någon typ silvergrå färg med ganska mjukt galler. Den kommer passa perfekt i Brummas bur :D
 
Dessa 2 ljusblå matskålar köpte jag på Röda Korset för 10:-/st. Har ju 2 kaniner på G så då behövde jag 2 matskålar till dom.
Salladsboll, Köpte denna salladsboll på Djurmagazinet för 39:- , Har köpt en sådanhär förut och tycker dom är jättesmarta och bra. Mitt tips till er :)
 
Nu var min haul slut men är jättenöjd! :D :D
 
Bild på Brumma o mej :) Sötizzen :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback